بهداشت روانی
درس بهداشت روانی
1-بهداشت روانی را تعریف کنید.
2-هدف از پیشگیری سطح دوم چیست؟
3-آستانه مقاومت چیست؟
4-تصعید را تعریف کنید.
5-ترسهای کودکان 2تا7ساله چگونه است؟
6-ویژگیهای نوجوانان بزهکار چیست؟
7-در برنامه ریزی اوقات فراقت بی توجهی به مشارکت وهمفکری شرکت کنندگان چه عواقبی دارد؟
8-رفتار هر فرد تابع وضعیت ....................او است.
9-هدف کلی بهداشت روانی چیست؟
10-در کدام شیوه از درمان به بیماران روش جدید زندگی کردن را می آموزند؟
11-تحقیقات نشان داده است که حالات تشویش ونگرانی مستمر در دوران بارداری باعث .................جنین می شود.
12-به عقیده پیاژه در کدام مرحله از رشد ذهنی کودک به مفهوم پایداری اشیاء دست می یابد؟
13-خود در شخصیت انسان چه نقشی دارد؟
14-بر قراری انضباط آگاهانه ومداوم درمدارس موجب چه تاثیری بر دانش آموزان می شود؟
15-افرادی که در دوره جوانی از برقراری ارتباط عاطفی با دوستان وسایر افراد عاجز بوده اند معمولا...............دارند.
16-خانواده چگونه می توانندبه استقلال فکری جوانان کمک کنند؟
17-خوشبینی –روشندلی وآرامش خاطر به کدام نکته از تاثیر دین بر انسان مربوط است؟
18-در چه شرایطی مهد کودک می تواند در رشد ذهنی کودکان موثرتر باشد؟
19-مهمترین ملاکهای تعیین رفتار نا بهنجار کدامند؟
20-بنیان گذاردرمان بیماری های روانی کیست؟
21-در کدام تعارض تصمیمات آگاهانه صورت می گیرد؟
22-به نظر پیاژه کودک 5ساله در کدام مرحله رشد ذهنی است؟
23-مهمترین نیازهای جوانان کدامند؟
24-بارورترین دوران زندگی کدام است؟
25-مهمترین تاثیر تهیه مجموعه اشیاء دربهداشت روانی نوجوان را بنویسید.
26-اثر مراقبت ها ومحبت های افراطی والدین بر کودک چیست؟
27-هدف روش روان درمانی چیست؟